General [M]ayhem

General [M]ayhem (http://www.genmay.com/index.php)
-   General [M]ayhem (http://www.genmay.com/forumdisplay.php?f=1)
-   -   what does lime green shit mean? (http://www.genmay.com/showthread.php?t=712674)

wigglesworth 02-10-2007 01:49 PM

what does lime green shit mean?
 
cuz i just took one :(

do i have 24 hours?

chemman14 02-10-2007 01:49 PM

ur gonna die

las Vegas 02-10-2007 01:49 PM

food coloring

MyRachael 02-10-2007 01:50 PM

gross

Jim Morrison 02-10-2007 01:50 PM

it means ur ass is grass

McGee 02-10-2007 01:50 PM

means u ate too many captain crunchberries or that blizzard from dq with a lot of green dye

wigglesworth 02-10-2007 01:51 PM

i was keeping leprechauns up there but i dunno where they went...liquefied by my butt juice maybe :(

wigglesworth 02-10-2007 01:51 PM

[QUOTE=g's ass;20528100]means u ate too many captain crunchberries or that blizzard from dq with a lot of green dye[/QUOTE]

oh snap i did eat a bowl of captain crunch berries last night, i havent eaten cereal in months. i guess that must be it...

skidrow 02-10-2007 01:57 PM

could be this.
[img]http://x011.uploaderx.net/x/1171144566.jpg[/img]

it probably sneaked into your home last night. And while your were sleeping it did things to you that wouldn't happen in your wildest dreams. The green stuff that's cumming out of your ass was probably cumming out of that green things dick. Didn't you notice if there's something strange In your neighborhood Who you gonna call? (Ghostbusters) If there's something weird And it don't look good Who you gonna call (Ghostbusters)



I ain't afraid of no ghost

OscarFive 02-10-2007 02:02 PM

It means if it keeps happening you should see a doctor.

FatCat4-9'er 02-10-2007 02:03 PM

[QUOTE=Mommy's lil' fucktoy;20528086]ur gonna die[/QUOTE]

wigglesworth 02-10-2007 02:05 PM

[QUOTE=skidrow;20528136]could be this.
[img]http://x011.uploaderx.net/x/1171144566.jpg[/img]

it probably sneaked into your home last night. And while your were sleeping it did things to you that wouldn't happen in your wildest dreams. The green stuff that's cumming out of your ass was probably cumming out of that green things dick. Didn't you notice if there's something strange In your neighborhood Who you gonna call? (Ghostbusters) If there's something weird And it don't look good Who you gonna call (Ghostbusters)



I ain't afraid of no ghost[/QUOTE]

well thats about what color it was...

Xcric 02-10-2007 02:06 PM

it means you ate too much purple

no joke, drink a lot of grape juice, and your shit will turn lime green, any purple drink will do it really, so will a lot of blueberries in your diet

orange gatorade will turn it blood red

yellow gatorade will turn it..yellow

...i drank a lot of gatorade in college

Postal Blowfish 02-10-2007 02:06 PM

[QUOTE=wigglesworth (-$10);20528084]cuz i just took one :(

do i have 24 hours?[/QUOTE]

time to bring gumby up on date rape charges.

dirty sanchez 02-10-2007 02:08 PM

[QUOTE=Xcric;20528180]it means you ate too much purple

no joke, drink a lot of grape juice, and your shit will turn lime green, any purple drink will do it really, so will a lot of blueberries in your diet

orange gatorade will turn it blood red

yellow gatorade will turn it..yellow

...i drank a lot of gatorade in college[/QUOTE]

shens

edit: saving, for possible future reference


All times are GMT -7. The time now is 03:25 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2002-2015 CrowdGather, Inc.